Linyi: A globalizáció és a digitalizáció mint a helyi márkák sikerének kulcsa

Az elmúlt napokban a Koreai Köztársaságban, Jonginban található Lanhua Overseas Mallban nagy volt a nyüzsgés, a kínai újév ünnepi hangulata töltötte be a bevásárlóteret.

A piros lámpásokkal feldíszített bevásárlóközpontban a helyi vásárlók a kelet-kínai Santung tartományban található Linyi városából származó kiváló minőségű termékekkel ismerkedhettek meg.

Linyi tengerentúli bemutatójaként a Lanhua Mall széles termékválasztékkal rendelkezik, többek között kézműves cikkekkel, kerti bútorokkal, gyermekjátékokkal és kisállat-kellékekkel. Lin Tianyi, a Shandong Lanhua Cross-Border E-Commerce Co., Ltd. vezetője elmondta, hogy ez legnagyobb bevásárlóközpontot Dél-Koreában, amely kínai termékek népszerűsítésével foglalkozik, számos prémium árut kínálva vásárlóinak.

Az utóbbi években a Linyi kereskedelmi központ jelentős fejlődésen ment keresztül, több mint 4000 külföldi kereskedelmi vállalkozást alakítva és termékeiket több mint 210 országba exportálva. 2025-re Linyi azt tervezi, hogy tovább bővíti exportját a „hagyományos vásárlás + határokon átnyúló e-kereskedelem” modell alkalmazásával.

A jövőbeli tervek között szerepel továbbá speciális e-kereskedelmi ipari klaszterek létrehozása, nemzetközi termékválasztó központok fejlesztése, valamint a tengerentúli raktárak és bevásárlóközpontok számának 70-re történő növelése. Az ilyen fejlesztések célja egy átfogó „gyáraktól házig” szolgáltatási modell megvalósítása, amely a santungi termékeket még elérhetőbbé teszi a nemzetközi piacokon.

A kereskedelem innovatív megközelítésével és hatékony digitalizációs stratégiájával Linyi példát mutat Kína más régiói számára a globális piacok meghódításához. A növekvő piaci verseny korában úgy tűnik, hogy a hagyományos kereskedelem és a modern technológiák ötvözésének képessége jelenti a siker kulcsát.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük