Egyre népszerűbbek külföldön a kínai kozmetikumok

 

Növekvő népszerűségnek örvendenek a külpiacokon a kínai kozmetikumok, köszönhetően egyre nagyobb presztízsüknek  és mennyiségüknek – jelentette csütörtökön a China Daily.

A napilap az Általános Vámigazgatás adataira alapozva arról számolt be, hogy Kína 2020 első kilenc hónapjában 3,14 milliárd dollár értékben exportált kozmetikai cikkeket, jóval meghaladva az előző két év 2,5 milliárd, illetve 2,77 milliárd dolláros volumenét.

A CBNData piackutató cég és az Alibaba Tmall webáruháza által közösen kiadott jelentés szerint a 2020-as „dupla 11” vásárlási  kampány idején az előző évhez képest tízszeresére nőtt a Tmall nemzetközi platformján értékesített kínai kozmetikumok mennyisége.

A nemzetközi fogyasztók egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a hagyományos kínai kultúra iránt, és a kínai kozmetikai márkák remekül kiaknázzák az ebben rejlő lehetőségeket – idézte a cikk Vu Tajcsit, a sencseni székhelyű Keythink Culture Communication vezérigazgatóját.

Véleménye szerint a kulturális tényezőkön kívül az is jelentős szempont, hogy a kínai kozmetikai cégek viszonylag kiforrott ipari láncokat hoztak létre, és gondot fordítottak a szakemberek képzésére is.

A külföldön legkeresettebb kozmetikai cikkek az ajakrúzsok, a szemfestékek és a pirosítók, de jelentős potenciált rejtenek a sminkek és púderek is – derül ki a szintén sencseni AskCI Consulting jelentéséből.

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük