Kínában is egyre népszerűbbek a személyre szabott termékek

A koronavírus járvány miatt a fogyasztók preferenciái világszerte folyamatosan változnak. Éppen ezért a személyre szabott termékek és szolgáltatások kulcsfontosságúak lehetnek a piaci előnyök megszerzéséhez. Többek között ez a téma is napirendre került a Nemzetközi Üzleti Vezetők Tanácsadó Testületének (IBLAC) pénteki ülésén.

Orit Gadiesh, a Bain & Company vezérigazgatója kifejtette, hogy a viharos nemzetközi környezet ellenére Kína továbbra is a világ leggyorsabban növekvő fogyasztói piaca és a kínai vásárlók egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a személyre szabott termékek iránt.

A cégvezető azt javasolja, hogy a vállalatok alakítsák át működési modelljeiket a gyorsabb helyi döntéshozatal megkönnyítése érdekében és globális szervezeti felépítésükön belül kezeljék Kínát külön régióként.

Arra is rámutatott, hogy a multinacionális vállalatoknak fokozniuk kell digitális marketing erőfeszítéseiket, üzleti stratégiájukat a különböző online platformokhoz kell igazítaniuk és lépést kell tartaniuk Kína e-kereskedelmi trendjeivel.

Fabrice Megarbane, a L’Oreal China vezérigazgatója, valamint a L’Oreal észak-ázsiai régiójának elnöke videóhíváson keresztül csatlakozott a pénteki megbeszéléshez, melynek során kifejtette, hogy a kínai fogyasztók manapság a kiváló minőségű és innovatív termékeket keresik. A fogyasztók egyéni igényeinek kielégítése tehát kulcsfontosságú.

A közelgő negyedik Kínai Nemzetközi Importkiállításon a L’Oreal öt új márka és egy személyre szabott rúzs bemutatását tervezi.

Az év elején a L’Oreal csoport átalakította sanghaji irodáját, így az ma már az egész észak-ázsiai régió központjaként működik. Ugyanitt a cégcsoport létrehozta harmadik globális szépségtechnológiai központját is.

Az 1980-as évek végén alapított IBLAC kommunikációs platformot biztosít az üzleti élet résztvevői és a sanghaji önkormányzat vezetői számára, hogy megvitathassák a város gazdasági és társadalmi fejlődését érintő kérdéseket.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük