Egy kínai e-kereskedelmi platform, amely az ország 832, a szegénységből kiemelkedõ megyéjébõl származó termékeket árul, eladásai meghaladták a 30 milliárd jüant (körülbelül 4,17 milliárd dollárt). Okt. 31-én több mint 224 000 mezőgazdasági termék volt elérhető a weboldalon a China CO-OP Group adatai szerint. Becslések szerint közel 3 millió vidéki család részesült a platform előnyeiből.
A csoport szerint további erőfeszítéseket tesznek a platform magas színvonalú fejlesztésének előmozdítása, a szegénység felszámolása terén elért eredmények megszilárdítása és a vidék vitalizálása érdekében.
Januárban indult. 1, 2020, a platform a Pénzügyminisztérium, a Mezőgazdasági és Vidéki Minisztérium, a Nemzeti Vidéki Revitalizációs Hivatal és az All China Federation of Supply and Marketing Cooperatives irányítása alatt áll.