Kínai vállalatok egy sor új technológiai terméket mutattak be a jelenleg is zajló Consumer Electronics Show (CES) 2021 kiállításon, amelyre hétfőtől csütörtökig kerül sor online formában.
A több mint 1900 kiállító részvételével megrendezett, teljesen digitális CES 2021-en 210 kínai vállalat képviselteti magát, közük 13 startup – mondta Gary Shapiro, a CES-t szervező Consumer Technology Association elnök-vezérigazgatója a Xinhuának.
A kínai cégek, így például a Lenovo, a TCL, a Hisense, a Skyworth vagy a VVFly Electronics azért vettek részt az idei kiállításon,hogy építsék márkájukat és globális partneri kapcsolatokra tegyenek szert.
A Lenovo egy sor kapcsolt eszközt, szoftvert és megoldást mutatott be a rendezvényen többek között a mobilitás, szórakozás, játék, a kiterjesztett valóság (AR), a távmunka és a mesterséges intelligencia területén.
Az innovatív ThinkReality A3 okosszemüveg átfogó digitális megoldása személyre szabható virtuális kijelzőt, AR-rásegítéses munkafolyamatokat és 3D vizualizációt kínál az ipari szakemberek és munkások részére.
A TCL, Kína legnagyobb televíziógyártója, bemutatta legújabb Mini LED, QLED és 4K HDR tévéit, görgethető kijelzőit, csúcsminőségű hangmegoldásait, új mobilkészülékeit és okosotthon-alkalmazásait.