A kelet-kínai Santung tartomány a helyi pénzintézetekkel együttműködve több mint 15 millió jüan értékben bocsát ki kuponokat, hogy ezzel is támogassa a kulturális és turisztikai fogyasztást – jelentette szerdán a Chinanews.com.
Santung a keresleti és kínálati oldalról is igyekszik elmélyíteni a kultúra, a turisztika és az ezekhez kapcsolódó fogyasztás integrációját, ezért a fogyasztóknak közvetlen anyagi támogatást, a kereskedőknek pedig kedvezményeket kínál, mindezt a pénzintézetek támogatásával – mondta Csang Pajko, a santongi tartományi kulturális és turisztikai minisztérium iparfejlesztési osztályvezetője.
A tartomány a bankok és egyéb pénzintézetek által biztosított hitelkeretre támaszkodva célzott fejlesztési hitelekkel segíti azokat a gondos szűrési folyamattal kiválasztott kis- és középvállalkozásokat, amelyek hitelképesek és kellő növekedési potenciállal rendelkeznek. Csang elmondása szerint Santungban eddig 16 város vezette be a közel 150 millió jüanos kulturális és turisztikai alapot.
A fogyasztóknak szánt kuponok a vezető e-kereskedelmi platformok rendszerein keresztül kerültek kiosztásra, így a fogyasztók egyszerűbben hozzájuthattak a kedvezményekhez és javult a fogyasztói élményük, miközben javult a tőkefelhasználás hatékonysága is – jelentette ki Csi Mej, a tartományi minisztérium osztályvezető-helyettese.
A 16 santungi város április közepén egyszerre nyitja meg az 5. Santungi Kulturális és Turisztikai Fogyasztási Szezont, amely októberig tart majd.