Éves jelentés Szucsou városról

A klasszikus kínai kertjeiről ismert, kelet-kínai város, Szucsou történeteinek jobb elmondása érdekében a 2021-es globális AI Product & Application Expo (2021 AI Expo) alkalmával éves jelentést tettek közzé a város globális kibertérben kialakított képéről.

A jelentést a Xinhua által működtetett Kínai Gazdasági Információs Szolgálat (CEIS) Jiangsu Központja tette közzé az expo intelligens média jövője témájú alfórumán. A jelentés internetes csatornákon keresztül vizsgálta Szucsou városimázs -építésének jellemzőit, hatékonyságát és hiányosságait az elmúlt évben.

Más kínai városoktól eltérően Szucsou a globális média jelentéseiben négy tipikus jellemzővel jelenik meg.

Például a várost általában olyan szavakkal emlegették, mint a „digitális város”, az „ősi kínai kertek” valamint a Szucsou városépítésével, kultúrájával és turizmusával kapcsolatos szavak.

Ezenkívül Szucsou főként a globális mainstream médiában jelent meg, amelyek többnyire semlegesek az álláspontjukban, olyan témákkal kapcsolatban, mint az ökológiai környezet, a tudomány és a technológia, valamint a feltörekvő iparágak fejlődése.

Továbbá a város nagyobb figyelmet fordított a hagyományos médiára, például magazinokra, hírügynökségekre és kereskedelmi hírportálokra, valamint az újfajta médiára, mint a közösségi médiára, ahol viszont a Szucsou kapcsolatos jelentések viszonylag ritkák.

Az egyik legbefolyásosabb és leginteraktívabb platform a YouTube lett a város életében, mivel az idelátogató influencereknek könnyű a városra összpontosuló videókat és élő közvetítéseket készíteni.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük