A klasszikus kínai kertjeiről ismert, kelet-kínai város, Szucsou történeteinek jobb elmondása érdekében a 2021-es globális AI Product & Application Expo (2021 AI Expo) alkalmával éves jelentést tettek közzé a város globális kibertérben kialakított képéről.
A jelentést a Xinhua által működtetett Kínai Gazdasági Információs Szolgálat (CEIS) Jiangsu Központja tette közzé az expo intelligens média jövője témájú alfórumán. A jelentés internetes csatornákon keresztül vizsgálta Szucsou városimázs -építésének jellemzőit, hatékonyságát és hiányosságait az elmúlt évben.
Más kínai városoktól eltérően Szucsou a globális média jelentéseiben négy tipikus jellemzővel jelenik meg.
Például a várost általában olyan szavakkal emlegették, mint a „digitális város”, az „ősi kínai kertek” valamint a Szucsou városépítésével, kultúrájával és turizmusával kapcsolatos szavak.
Ezenkívül Szucsou főként a globális mainstream médiában jelent meg, amelyek többnyire semlegesek az álláspontjukban, olyan témákkal kapcsolatban, mint az ökológiai környezet, a tudomány és a technológia, valamint a feltörekvő iparágak fejlődése.
Továbbá a város nagyobb figyelmet fordított a hagyományos médiára, például magazinokra, hírügynökségekre és kereskedelmi hírportálokra, valamint az újfajta médiára, mint a közösségi médiára, ahol viszont a Szucsou kapcsolatos jelentések viszonylag ritkák.
Az egyik legbefolyásosabb és leginteraktívabb platform a YouTube lett a város életében, mivel az idelátogató influencereknek könnyű a városra összpontosuló videókat és élő közvetítéseket készíteni.