Nagybevásárlás a Szinglik napján

Rengeteg rendelés érkezett szerda éjfélkor, így az idei Szinglik napi vásárlási hullám számos e-kereskedelmi platformon tetőzött Kínában.

Idén került sor a Tmall legnagyobb Szinglik napja vásárlási fesztiváljára, amelyen a cég szerint rekordszámú, 290 ezer márka vesz részt, és több mint 14 millió fajta árut kínálnak kedvezményesen.

A kínai fogyasztók növekvő keresletének kielégítésére október 20-án este 8 órakor megkezdődött a Tmallban az idei egynapos bevásárló akció – más néven Double Eleven Shopping Fesztivál – előértékesítése, melynek keretében a fogyasztóknak elég volt november elsején fizetni a már előre megrendelt árukért.

November 1-jétől csütörtök 00:45-ig 411 kis- és közepes márka értékesítése, amelyek forgalma meghaladja az 1 millió jüant meghaladta a 10 millió jüant.

Több mint 380 márka, köztük a Huawei, az Apple és a kínai Erke sportruházati márka, több mint 100 millió jüant értékesített a Tmall-nál.

„Az eladási számok őrültek” – mondta Shen Donglai, a SpaChina hazai kozmetikai márka társalapítója, amely harmadik alkalommal vesz részt a Singles ‘Day shopping fesztiválon.

„Több mint 1 millió terméket adtunk el kevesebb mint két óra alatt az előértékesítés kezdete óta, és az értékesítés előtti teljes mennyiségünk elérte a 130 millió jüant, ami 10-szer több, mint ugyanebben az időszakban tavaly” – tette hozzá Shen.

A Warm Studio kínai márkájú kézitáskák eladása felülmúlta alapítója, Gu Liang várakozásait is. „Az idén 70 000 kézitáskát tervezünk eladni a Tmallban, ami háromszor annyi, mint tavaly” – mondta Gu.

Gu hozzátette, hogy a Singles ‘Day vásárlási akció a beszállítójuk üzletét is hajtotta. „Az egekbe szökő eladásaink a gyárakat és annak 1000 alkalmazottját is foglalkoztatta” – mondta.

Szerda este nyolc óra és csütörtök délután kettő óra között a JD.com, egy másik kínai e-kereskedelmi óriás rendeléseinek összértéke elérte a 311,4 milliárd jüant, ami új rekord.

Ez egyben a legzöldebb Singles’ Day vásárlási fesztivál a JD.com-on, amely különféle intézkedéseket vezetett be, beleértve az újrahasznosítható csomagolás fejlesztését, az új energiájú teherszállító furgonok telepítését és a fotovoltaikus energiatermelést a raktározásban a szén-dioxid-kibocsátás és a környezetre gyakorolt ​​hatás csökkentése érdekében. Ennek eredményeként a csökkentett szén-dioxid-kibocsátás mértéke csütörtök délig 26 ezer tonnán állt.

Az éves eseményt az Alibaba e-kereskedelmi platformja indította el 2009. november 11-én, és gyorsan hatalmas vásárlássá nőtte ki magát.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük