Véget ért a Kína-Asean Expo

A 2022-es Kína-ASEAN Expo Turisztikai Kiállítás szerdán zárult Guilinben és 1,95 milliárd jüan (mintegy 275,04 millió amerikai dollár) értékű tervezett együttműködést hozott. Az idei esemény online és offline is volt hét kiállítási pavilonra osztva, amelyekben több mint 1700 standot állítottak föl 25 000 négyzetméteren . A Regionális Átfogó Gazdasági Partnerség (RCEP) tagjainak kulturális és turisztikai jellemzőit felvonultató különleges RCEP témájú pavilont ebben az évben állítottak fel először. Az offline esemény mintegy 50 ország és régió vállalatait és intézményeit vonzotta, köztük a Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetségének (ASEAN) 10 tagállamát. Az online kiállításon egy interaktív megjelenítési platform is helyet kapott, amely lehetővé tette a szervezők, a kiállítók és a vásárlók számára, hogy élő közvetítéseken, felhőfotókon, VR-on és egyéb technológiákon keresztül koordináljanak, új élményt nyújtva a vendégeknek az online részvételben. Az esemény a kulturális turizmus ágazatának számos ágazatát vonultatta föl. Nevezetesen az intelligens turizmust vagy éppen a kulturális örökség turizmust. A kiállításon több fórumot és kerekasztal-beszélgetést is tartottak, amelyekben többek között a turisztikai iparág fellendülése, a vidék revitalizációjának támogatása kulturális turizmussal valamint a meteorológiai és kulturális turisztikai iparágak integrált fejlesztése volt.


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük