Az Adidas komolyan számol a kínai piacokkal

Kína továbbra is az egyik legfontosabb piaca az Adidas sportruházat-gyártó számára – mondta Bjorn Gulden, a cég vezérigazgatója és a Global Brands vezetője.

Az 58 éves férfi szerint Kína lehet a legfontosabb piac a jövőben.

Az Adidas  ennek szellemében fellendíti sanghaji tervezési részlegeit, „mivel látjuk, hogy a kínai inspiráció egyre fontosabbá válik a Kínában gyártott termékeknél”.

Az ügyvezető idén két látogatást tervez Kínába, hogy áttekintést kapjon a cég beszállítóiról és tervezőközpontjairól, és elmondta, hogy a cég azon van, hogy jelentősen növelje kínai befektetéseit.

„Az 1990-es években kezdtem el Kínába utazni, és amikor meglátom, hol tart ma Kína, csak azt tudom mondani, hogy le a kalappal.”

Gulden azt is mondta, hogy reméli, hogy a sport hidat építhet a világban tapasztalható politikai feszültségek ellenére, és hozzátette, hogy a sportnak nem kellene a politikai stratégia részét képeznie.

A 2022-es bevételi adatok csökkenése után az Adidas fordulatot jelentett be tervezési stratégiájában, kezdve egy piros tréningruha piacra dobásával, amelyen Kína nevét kínai betűkkel írták.

A kínai feltörekvő teniszcsillag, Vu Jibing az egyik újonnan érkezett a cég sportolói partnerprogramjában, mivel az Adidas egyre több kínai szakemberrel és fiatal tehetséggel dolgozik együtt.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük