Fenjiu Cégcsoport a fogyasztás ösztönzése érdekében folytatja a megkezdett reformokat

A híres, kínai „baijiu” (kínai szeszes ital – un. fehér alkohol) gyártója, a Fenjiu Cégcsoport, a cégvezetés, a technológia, a marketing és a tehetséggondozás megreformálásába kezdett, annak érdekében, hogy sikeresen ösztönözni tudja a járvány utáni időszak fogyasztását Li Qiuxi, a csoport elnöke nyilatkozta a múlt hónapban  Sohu Finance éves konferenciáján, Pekingben.

A Baijiu gyártás, Kína egyik régóta elismert iparága. A könnyű aromájú baijiu gyártójaként a Fenjiu Cégcsoport ezek után is megtart néhány hagyományos technikát, amelyek kézi működtetést igényelnek a baijiu minőségének biztosítása érdekében. Az ipari korszerűsítés és a fogyasztás élénkítésének korszakában azonban a hagyományos ágazatok vállalkozásainak meg kell vizsgálniuk a megújulási lehetőségeket és a cégirányítás hatékonyabbá tételének módszereit. A Fenjiu Cégcsoport fejlesztési filozófiájának középpontjában a modern menedzsment szemlélet bevezetése rejlik, úgy hogy közben az évszázados baijiu kultúrájának és minőségének továbbvitelét is megtartják – mondta Li.

Három évvel a megújulás után a Fenjiu Cégcsoport 12 milliárd jüan bevételre tett szert 2019-ben, szemben a 2017-es 4 milliárddal. Ez a baijiu gyártóját az állami tulajdonú vállalkozások sikeres reformjának a referenciájává tette nemcsak Észak-Kína Sanhszi tartományában (ami a cégcsoport székhelye) hanem az egész országban is.

Sőt a cégcsoport üzleti teljesítménye a COVID-19 járvány hatása ellenére is kiemelkedő maradt ebben a 2020 -as évben. Az első három negyedévben a Shanxi Xinghuacun Fen Borgyár Co., Ltd. (600809.SH), a Fenjiu tőzsdén jegyzett leányvállalata 10,37 milliárd jüan bevételt ért el, ami 13,05 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. Nettó nyeresége pedig 2,46 milliárd jüanra rúgott, ezzel a részvényük indexe éves szinten 43,78ra nőtt a Sanghaji tőzsdére októberben benyújtott adatai szerint.

A népszerű, kínai, szeszes ital gyors fejlődésének okairól szólva Li elmondta, hogy a fogyasztók már nem elégedettek azzal, hogy baijiu-t isznak. Manapság nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a minőségnek és a kapcsolódó kultúrának, amelyek a lényegét adják a híres és ízletes, sokáig érlelt italnak. Ezért fektet, mind a mai napig, a Fenjiu Cégcsoport olyan nagy hangsúlyt arra, hogy a fogyasztók alapvető értékeire összpontosítson, valamint a minőséget és a kultúrát helyezze az első helyre.

Ezen túl a cégcsoport azt is céljául tűzte ki, hogy a fogyasztókat a kínai italkészítés kultúrájával lenyűgözve a cég baijiu márkáit, (mint a Zhuyeqing és Xinghuacun) tovább fejleszti.


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük