A kínai Xifeng likőrgyártó cég a Selyemút kultúrája által ihletett nemzetközi pajcsiu márka építésén dolgozik

Az észak-nyugat Kína Shenszi tartományában található Xifeng Group, a híres pajcsiu (Baijiu) ital készítője kedden sikeres konferenciát tartott Hszianban, Senhszi tartomány fővárosában, a hazai kereskedők és beszállítók elismerésére.

Jenny Shipley volt új-zélandi miniszterelnök, a NEXT Szövetség alelnöke, Dr. Jae-Hoon Yoo és más tengerentúli vendégek videón keresztül küldték üdvözletüket a cégnek a konferencia alkalmából.

A COVID-19 járvány és a globális gazdasági visszaesés által okozott kettős nyomás ellenére a vállalat 2020-ban 6,3 milliárd jüan árbevételt ért el, a saját-márkás termékek esetében pedig 100 százalékos volt a növekedés.

A „kettős körforgás” fejlődési mintázatának ösztönzésére, amelyben a hazai és a tengerentúli piacok egymást erősítik, a belföldi piac pedig a fő alappillér, a Xifeng csoport figyelemmel kíséri a nemzetközi piacot, és felgyorsította külföldi beruházásai megvalósítását.

A társaság számos tengerentúli forgalmazóval kötött szerződést, és együttműködési szándéknyilatkozatot kötött egy sor külföldi kereskedővel, hogy egyre nagyobb arányban legyen jelen a nemzetközi piacon.

2020-ban a Xifeng Group határozottan támogatta a magas színvonalú nemzeti fejlesztés stratégiáját, és megvalósította a „4 plusz 6 plusz 16” hazai piaci elrendezést, nevezetesen létrehozott négy stratégiai zónát, hat speciális zónát, valamint 16 tartományi alvállalatot és egyben külföldi érdekeltségeket is – mondta Zhang Zheng, a társaság elnöke.

Elmondása szerint Csangan (Hszian ókori neve) az ősi Selyemút kiindulópontja volt, és az ebben a speciális atmoszférában kifejlesztett Xifeng pajcsiu olyan minőségi márka, amely a Selyemút kultúrájának megőrzésével is büszkélkedhet.

A vállalat teljes mértékben kihasználja az Új Selyemút előnyös elhelyezkedését, hogy olyan kulturális turisztikai élményzónát építsen ki, amely magába foglalja a gabonaültetést, a szeszfőzést, az aratás tapasztalatait, a kultúra terjesztését és a legminőségibb pajcsiu készítését, egyben tovább fokozza az ügyfélélményt azzal a céllal, hogy új piacokat építsen ki a kínai pajcsiu számára – tette hozzá Zhang.

 

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük