Májusban a kínai mobiljátékoké volt a globális piac 40%-a

 

A 39 kínai mobiljáték-kiadó májusi összbevétele 2,39 milliárd dollár volt, ez a teljes globális mobiljátékpiac 40,3%-a – jelentette hétfőn a Shanghai Securities News a Sensor Tower mobilalkalmazás-adatelemző platform adatai alapján.

A legnagyobb árbevételt a Tencent, a NetEase és a miHo Yo érték el.

Bár a Tencent és a NetEase vezető pozíciója egyelőre megkérdőjelezhetetlen, egy sor más vállalat öles léptekkel zárkózik fel rájuk.

A miHo Yo májusban 21%-kal növelte bevételét áprilishoz képest, és eladásai 73,4%-a külföldi piacokról származott.

A ByteDance még ennél is gyorsabban növekedett, és áprilisi bevételét megduplázva a 14. helyre jött fel a 39 vállalat globális bevételeit tekintve.

A fiatalok körében népszerű Bilibili online szórakoztató platform havi szinten 139%-kal növelte bevételeit.

A tőzsdén jegyzett mobiljáték-kiadók is jól teljesítettek májusban: a Wuhu Sanqi Interactive Entertainment Network Technology a 7., a Leiting Games (G-bits Network Technology néven) a 20., a YOUZU Interactive a 22., míg a Perfect World a 30. helyezést érte el a májusi rangsorban.

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük