A CIFTIS fontos szerepet játszik a kínai-japán kereskedelmi együttműködés megerősítésében

A Kínai Nemzetközi Szolgáltatáskereskedelmi Vásár (CIFTIS) fontos szerepet játszik a kínai és japán vállalkozások közötti együttműködés elmélyítésében – mondta Takashima Ryusuke, a Japán Külkereskedelmi Szervezet (JETRO) Pekingi Irodájának főigazgatója a Xinhua -nak adott pénteki interjújában.

Tekintettel a korlátozott emberi és logisztikai áramlásokra, valamint a COVID-19 világjárvány idején akadályozott kereskedelemre, az idei CIFTIS a digitális technológiákat használja ki, és elősegíti a kínai és japán vállalatok közötti kommunikációt és együttműködést-mondta Takashima Ryusuke.

A világ legnagyobb átfogó kiállítása a szolgáltató szektorban, a CIFTIS 2021 Pekingben kerül megrendezésre szeptember 2. és 7. között, körülbelül 130 000 négyzetméter kiállítási területen, és több mint 100 tervezett fórumon, találkozón.

Július közepéig a világ 105 országából és régiójából összesen 138 intézmény, köztük 76 Selyemút ország tervezte, hogy online vagy offline részt vesz a CIFTIS 2021-en.

Takashima Ryusuke elmondta, hogy a JETRO a CIFTIS egyik hosszú távú partnere, és a 2012-es első találkozó óta részt vett a CIFTIS éves tevékenységében. 2021-ben a japán kiállítók kiállítótere a CIFTIS-en nyolcszor nagyobb, mint 2020-ban.

Az idei évben a CIFTIS témája a globális nyitás és az együttműködés a szolgáltatási szektorban körű épül. Hat, összesen több mint 100 tevékenységet hirdetnek meg, beleértve a globális szolgáltatási kereskedelmi csúcstalálkozót, konferenciákat és találkozókat, kiállításokat.

A digitális szolgáltatások különleges zónájának első létrehozásával az idei CIFTIS jelentőséget tulajdonít annak, hogy világszerte bemutassák a digitalizált, hálózatba kötött és intelligens szolgáltatások legújabb fejlesztéseit, eredményeit és technológiai alkalmazásait a digitális kereskedelem növekedése érdekében.

Takashima Ryusuke szerint eddig leginkább a nagy japán vállalatok, köztük a Canon és a NEC, illetve 37 neves kínai és külföldi vállalattal regisztráltak a CIFTIS digitális szolgáltatási különleges zónájában zajló kiállításokra.

Az ő szemében Kína fontos piac a japán vállalatok számára. Takashima Ryusuke megjegyezte, hogy a JETRO megbecsüli a kínai piacot, és erőfeszítéseket tesz a japán vállalatok CIFTIS -ben való részvételére.

Ebben az évben a COVID-19 világjárvány hatásai miatt a JETRO a határokon átnyúló e-kereskedelmet helyezi a CIFTIS tevékenysége középpontjába, és a vásárra való felkészülés során a határokon átnyúló e-kereskedelmi szolgáltatókon keresztül megvásárolható japán termékek bemutatására összpontosít – mondta Takashima Ryusuke

A kiállítók minden évben értékelik a CIFTIS -t, mint az üzleti termékek és szolgáltatások népszerűsítésének platformját. A szakosodott iparágak kiállításaival ellentétben a CIFTIS számos kiállítási szolgáltatást nyújthat az iparágak széles skálájának, és lehetőséget ad a vállalatoknak, hogy B2B üzleti megállapodásokat kössenek más iparágak vállalataival – tette hozzá.

CIFTIS 2021-et a kínai Kereskedelmi Minisztérium és a pekingi népi kormány közösen szervezi.

A JETRO egy japán kormányzati szervezet, amely a Japán és a világ többi része közötti kereskedelem és befektetések előmozdításán dolgozik. Pekingi irodája támogatja a kínai piacra lépő japán és a japán piacra lépő kínai vállalatokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük