Ört év alatt négymilliárd jüant költ kutatás-fejlesztésre az Anta sportszergyártó cég

 

A kínai Anta sportszergyártó cég csütörtökön jelentette be a következő öt évre vonatkozó márkastratégiai célkitűzéseit, melyek részeként a vállalat több mint négymilliárd jüant fektet kutatás-fejlesztésbe, hogy ezzel megerősítse tudományos és műszaki innovációs képességét – jelentette a Xinhua csoporthoz tartozó Shanghai Securities News.

Az Anta 18 és 25 százalék közötti éves növekedéssel számol ebben az időszakban. Ezen belül az online üzletág több mint 30%-kal bővül évente a várakozások szerint, és 2025-re a cég teljes árbevételének 40%-át adja majd.

Az Anta kitart a professzionalizmus és a márkafejlesztés mellett – közölte a cég. A globális K+F rendszer fejlesztése, a DTC fejlesztések és a digitalizáció felgyorsítása, valamint a fenntartható fejlődés támogatása révén az Anta továbbra is a kínai piac élén jár a sporttechnológiai kutatások és fejlesztések, a márkabefolyás és a piaci részesedés terén.

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük