A híres kínai kávémárka, a Miyuan látta el frissítővel azt a közel 700 hazai és külföldi látogatót, akik részt vettek az október 19-én megrendezett 2021-es Fortune Global 500 csúcstalálkozón.
A Miyuan kávé a Chengdu Xingcheng Investment Group Co., Ltd. (CXIG) vállalat terméke. A cég – amelynek székhelye Csengtuban, a dél-kínai Szecsuán tartomány fővárosában található – a rendezvény kiemelt támogatója volt.
A Miyuan kávé főként Kolumbiából és Brazíliából származó kávébabból készül.
A kávémárka 2014-ben nyitotta meg első üzletét Csengtuban és ma már összesen 33 kávézót üzemeltet, amelyből egy Pekingben található.
A Miyuan kávé jellegzetes íze jól illeszkedik a kínai fogyasztók ízléséhez– mondta Wang Wenyin, az kínai Amer International Group cégcsoport elnöke.
Az Adidas China ügyvezető igazgatója, Jason Thomas véleménye szerint a Miyuan kávé nagyon különleges és ha megkóstoljuk ízelítőt kapunk Csengtu ízeiből.
A rendezvény résztvevői a cég négy egyedi ízű kávéján kívül megkóstolhatták a különleges lattékat, valamint a panda formájú édességeket is.