A LEGO a CIIE-t kiváló platformnak tartja az üzletfejlesztésre

Talán kevesen hallottak a nyugat-dániai Billund városáról, de a LEGO kockák, amelyek ebben a kisvárosban születtek, már világszerte népszerűvé váltak.

A 12 000 négyzetméteres billundi LEGO Házban vízesések, dinoszauruszok, óriási növények és egyéb érdekességek is épülnek kis LEGO kockákból.

Manapság ezek az ötletek több ezer mérfölddel távolabb Kínában is megtalálhatók. A múlt hónapban, Kína nemzeti ünnepén a LEGO Group megnyitotta a világ legnagyobb zászlóshajó-üzletét Kantonban, ami egy újabb lépés a vállalat ázsiai területekre való folyamatos terjeszkedésében.

A LEGO-nak 737 üzlete van világszerte, ebből 291 Kínában található.

Idén a LEGO is részt vesz a 4. Kínai Nemzetközi Import Expón (CIIE). A CIIE első évében részt vevő multinacionális cégként a LEGO a kiállítást kiváló platformnak tartja az üzletfejlesztéshez.

„Nagyon erős hatást tapasztaltunk a CIIE-ben való korábbi részvételünkkel kapcsolatban, mivel platformot kínál a helyi partnerekkel és a kormánnyal folytatott párbeszédhez” – mondta Niels B. Christiansen, a LEGO Group vezérigazgatója, megjegyezve, hogy a bemutató megmutatta Kína nyitását, valamint az üzleti környezet fejlődését, ami további beruházásra, fejlesztésre és innovációra ösztönzi a külföldi vállalatokat.

Christiansen elmondta, hogy a cég az idei év első felében több mint 60 márkaüzletet nyitott, és ezek közül több mint 40 Kínában található. Ez év végéig várhatóan 85 kínai várost terveznek lefedni 300 üzlettel.

Paul Huang, a LEGO Csoport alelnöke és a LEGO China vezérigazgatója elmondta, hogy a CIIE jó platform új termékek, technológiák és szolgáltatások bemutatására, hozzátéve, hogy a vállalat korábbi kiállításokon bemutatott termékei „sikeres eredményeket értek el”.


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük