Csütörtökön megnyitotta kapuit Sanghajban a negyedik Kínai Nemzetközi Import Expó (CIIE). A kiállítók között egy török kávémárka is szerepel, amely most a kínai fogyasztókat szeretné a kiállítás segítségével szélesebb körben megszólítani.
Az 1966-ban alapított Arzum jelenleg 42 országba, köztük Kínába exportál termékeket.
A kiállításon bemutatásra kerül egy speciális török kávéfőző gép is, amelyet a cég a kínai piacon tervez értékesíteni.
Murat Kolbasi, az Arzum Electrical Home Appliances elnöke a Xinhua-nak adott interjújában elmondta, hogy Kínában óriási ütemben nő a kávéfogyasztás és az országban hatalmas lehetőségek rejlenek a török kávé értékesítésének szempontjából.
A cég elnöke reményét fejezte ki, hogy az import expó segítségével az Arzum jelentős növekedést érhet el a kínai piacon.
Kolbasi csapata jelenleg azon is dolgozik, hogy török kávét készítsenek Kínában termesztett babkávéból.
Hozzátette még, hogy a kiállítás segítségével új kínai üzleti kapcsolatokra tehetnek szert és szélesebb körben népszerűsíthetik termékeiket.
Kolbasi kifejtette továbbá, hogy a koronavírus járvány hatására az emberek több időt töltenek otthon ezért Kínában is nagymértékben megnőtt a kereslet az elektromos háztartási készülékek iránt.
A november 5. és 10. között megrendezésre kerülő 4. Kínai Nemzetközi Import Expo (CIIE) 3000 vállalkozás számára kínál bemutatkozási lehetőséget, a mintegy 366 000 négyzetméteres kiállítói térben.