A Dél-afrikai brandy belép a kínai piacra

A dél-afrikai brandy fő gyártási területe, a dél-afrikai Nyugat-Fokföld tartomány legfelsőbb mezőgazdasági tisztviselője elmondta, hogy a tartomány várakozással tekint új kínai piacok felé a „világszínvonalú” ital számára.

Kínának nagy a lakossága, és sok kínai szereti az erős alkoholt, köztük a brandy-t – mondta Ivan Meyer tartományi mezőgazdasági miniszter, aki Nyugat-Fokföld kereskedelmi igazgatója is, a Xinhua-nak.

Elmondta, hogy Nyugat-Fokföld tartományi szintű kapcsolatot épített ki a kínai társával, valamint dolgoznak az exportkapcsolat kiépítésén is.

„Készen állunk a kínai piacra való belépésre” – mondta a tisztviselő.

Meyer azt is elmondta, hogy a Dél-Afrika mezőgazdasági exportjának 53 százalékát adó tartomány már exportált Kínába csemegeszőlőt, citrusféléket és egyéb mezőgazdasági termékeket, és Kína rendkívül kritikus szerepet játszik a mezőgazdaságban a Nyugat-Fokföld COVID-19 sújtotta gazdasági fellendülésében.

A verseny, a Brandy Innovation Challenge arra szólította fel a rajongókat, hogy hozzanak létre saját innovatív márkát és üzleti tervet a gazdasági fellendülés támogatására. Az első három induló pénzjutalomban részesült az ünnepségen, valamint azt, hogy az ipar munkatársai mentorálják őket, hogy elindítsák saját üzletüket.

A ceremóniát a dél-afrikai brandy alapítvány, Alan Winde nyugat-fokföldi miniszterelnökkel együttműködve rendezi meg az ő rezidenciáján.

A dél-afrikai borpárlatot a világ egyik legfinomabbjaként tartják számon. Az elmúlt 20 évben az alapítvány szerint 15-ször nyerte el a világ legjobbja címet a Nemzetközi Bor- és Szeszesital-versenyen.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük