Csütörtökön kávékereskedelmi platform indult Sanghajban, abban a városban, amely a kávéfogyasztás és a kapcsolódó üzletág kínai fellendülésének élén áll.
A platform várhatóan a kínai kávéipar fejlesztésének integrált szolgáltatójává válik, széles termékválasztékkal, új tranzakciós mintákkal és harmadik féltől származó támogatási szolgáltatásokkal.
2022-ben a tranzakciós volumen várhatóan eléri a 3,5 milliárd jüant (körülbelül 549 millió amerikai dollár), és 2025-re 8000 hazai és külföldi kereskedő 15 milliárd jüan fölé fogja mozgatni a tranzakciós volument.
Hivatalos külföldi intézmények, nemzetközi kereskedők, kávéexportőrök és kávétermesztők olyan országokból, mint Szingapúr, Etiópia, Ghána, Brazília, Kolumbia és Indonézia kifejezték hajlandóságukat a platformhoz való csatlakozásra.
Tao Jian, a platform vezetője szerint Sanghajban van a legszélesebb kávémárka-lefedettség, a legteljesebb kávéipari lánc és a legnagyobb kávéüzletág Kínában, ezért elengedhetetlen egy nemzetközi kávéplatform kiépítése a városban.