A kínai háztartási gépek óriásai, például a Gree, a Midea és a Hisense klímaberendezései kerültek a figyelem középpontjába a 2022-es katari labdarúgó-világbajnokságon, segítve a megfelelő hőmérséklet biztosítását az esemény helyszínein – jelentette pénteken a Shanghai Securities News.
A világbajnokság helyszíneinek klímarendszere nagyon jó, tökéletes hőmérsékletet biztosít a játékosoknak – értékelt egy friss interjúban Jordan Pickford, az angol válogatott kapusa.
A 18 Celsius-fokra beállított klímaberendezés a stadionban minden mérkőzés előtt egy órával kezd működni, és a mérkőzés kezdetén az egész stadion hőmérséklete eléri a 20-25 Celsius-fokot – közölte az Oktatási Városi Stadion munkatársa. , a világbajnokság egyik helyszíne Katarban.
Megtudtuk, hogy a katari világbajnokság számos helyszíne, köztük 974 stadion és egy szurkolói falu, a Gree által biztosított központi légkondicionáló rendszerrel van felszerelve, összesen több mint 40 000 szett.
A világbajnokság megnyitása előtt a Gree telepítőcsapata a nap 24 órájában, szünet nélkül a klímaberendezések szállításával, telepítésével és hibakeresésével dolgozott a rajongói faluban, hogy biztosítsa a kellő időben történő használatot, rekordot hozva ezzel több mint 1000 klímaberendezés beszerelésének rekordját 24 napon belül. órák.
A Midea szerint alapvető légkondicionáló termékeit a katari világbajnokság helyszíneinek biztonsági központjaiban, médiaközpontjaiban és kiegészítő létesítményeiben is használják, így kényelmes légi élményt nyújtanak a sportolók, önkéntesek, a média munkatársai és a nézők számára.
A rendezvény egyik hivatalos támogatója, a Hisense óriásplakátjai is kiemelt figyelmet kaptak a helyszíneken való gyakori megjelenéssel.
Számos kínai háztartási gép márka jelent meg a katari világbajnokság helyszínein a résztvevő csapatokkal való együttműködés révén.
A VATTI Corporation Limited november 7-én bejelentette együttműködését a portugál válogatottal. Szeptemberben a TCL bejelentette, hogy szponzora lesz a brazil válogatottnak, és időközben több válogatott játékosaival is aláírt a globális márkanagyköveteiként.
Az elemzők úgy vélik, hogy a sportmarketing a háztartási gépekkel foglalkozó vállalkozások márkaexportjának hatékony módja lett. A FIFA hivatalos adatai szerint a 2018-as világbajnokságot 3,572 milliárd ember nézte, és a 2022-es esemény várhatóan több mint 5 milliárd nézőt vonz majd világszerte, ami új rekordot jelent.