Reneszánszát éli a csípős étel

Csou Pengcseng, egy reklámügynökség alapítója valószínűleg soha nem gondolta, hogy egy nap egy hotpot fesztiválon reklámozza majd vállalkozását.

Hotpot plakátjait, bolti tábláit és dekorációit felvonultató standja sok résztvevő figyelmét felkeltette a 15. kínai Hot Pot Food Culture Festival-on, amely jelenleg is zajlik Csoncsingban, a hotpotról híres városban.

„A Csongcsing hotpot üzletág az egekbe szökött ebben az évben, különösen a Csongcsingon kívüli területeken. Ezek az éttermek egyaránt fontosnak tartják az ízt és a mögötte meghúzódó kultúrát, ami sok teret ad a belsőépítészeti tervezéshez” – mondta Csou.

Csou cége ebben az évben kezdett bekapcsolódni a hotpot üzleti szektorba, és lenyűgözte a gyors növekedés.

„Filmplakát-tervezőket és néhány kalligráfia szakon végzett hallgatót alkalmaztunk, hogy retro stílusú és csungkingi kulturális elemeket tartalmazó terveket készítsenek” – mondta Csou, aki több mint tízszeresére számít a vállalat értékesítési volumenében idén.

Az egykor népszerű helyi ízvilágú Csongcing hotpot mára a város szinte minden szegletében megtalálható, és sok más iparág számára is új üzleti lehetőségeket nyitott meg.

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük