A helyi kulturális örökség mint üzlet

A Shicsong District, a kelet-kínai Santung tartományban Zaocsuang városrésze.

Jelenleg több mint 3600 üzlet található a kerületben, amelyek jellegzetes, helyi kultúrához(ICH) kapcsolódó termékeket árulnak, amelyek összesen mintegy 1,558 milliárd jüan bevételre tesznek szert évente, és több mint 120 helyi háztartást segítenek kiemelni a szegénységből.

Az ICH megfelelő megőrzése, fejlesztése, javítása és innovációja érdekében a Shicsong District az elmúlt években nagy erőfeszítéseket tett az ICH védelmi programok létrehozására és az ICH örökösök körének bővítésére.

Az ICH-termékek iskolákba, festői területekre, lakóközösségekbe és vidéki területekre irányuló egyéb marketingtevékenységét, valamint befektetés-ösztönző tevékenységet is szervezett a kerület a helyi ICH termékek népszerűségének növelése érdekében.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük