Egymásra talált a kínai és az olasz divatipar

A dél-kínai Sencsenben rendezték meg keddtől péntekig a Sencsen-Milan Életmód Hetet, amely a kínai és az olasz divatipar közötti együttműködés elmélyülését jelzi.

Mario Boselli, az Italy China Council Foundation (ICCF) elnöke, aki régóta elkötelezett a kínai-olasz gazdasági és kereskedelmi együttműködés előmozdítása mellett, úgy véli, hogy a kínai piac széles lehetőségeket kínál az olasz vállalkozások számára.

A Shenzhen-Milan Lifestyle Week a két város fontos próbálkozása az együttműködés és a cserekapcsolatok elmélyítésére a modern divatiparban.

Giliola Adele Maule, a milánói  nemzetközi divatbemutatótermek független egyesülete, a Camera Showroom Milano elnöke elmondta, hogy a Fashion Week óriási hatással van a divatipari lánc downstream piacára, forrásokat gyűjt hazai és nemzetközi tervezőktől, márkáktól, vásárlók, alapítványok és ügynökök, elősegítve a fejlesztési tényezők koncentrációját, kiterjesztve az ipari ökoszisztémát, és új lendületet adva a divatipar fejlődésének.

Csao Huicsou, az Everyway Fashion Group alapítója és vezető tervezője azt reméli, hogy elősegíti a kínai és olasz tervezők, a divatszakértők és a divatturizmus közötti együttműködést, valamint a kultúrák közötti kölcsönös felhatalmazást.

A Shenzhen-Milan Lifestyle Week számos mélyreható együttműködési megállapodást tett lehetővé kínai és olasz divatipar szakemberei között.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük