A Wuliangye New Yorkban: A kínai baijiu márka az Egyesült Államok szívében hirdeti a harmóniát

Kína vezető baijiu (pajcsiumagas alkoholtartalmú, színtelen égetett szeszes ital) gyártója, a Wuliangye 3D-s reklámkampányt indított a New York-i Times Square-en található óriás kivetítőn. A reklám, amelynek fő üzenete a „harmónia”, a globális közönséget kívánja megszólítani.

Az animációban egy imádni való panda látható, amely Délnyugat-Kína, azon belül leginkább Szecsuán régiójának szimbóluma. Ez a régió nemcsak e fenséges állatok hazájaként ismert, hanem a Wuliangye összetevőinek termőhelyeként is.

A Wuliangye folyamatosan bővíti globális jelenlétét, és stratégiájában már három kulcsfontosságú marketingközpont szerepel: az ázsiai-csendes-óceáni térség, Európa és Amerika. Az utóbbi években a vállalat nemzetközi promóciós körutat indított „Harmónia” tematikában, valamint együttműködött elismert spirituális csoportokkal, hogy új, a globális trendekhez illeszkedő termékeket vezessenek be. Ilyen például a „Wuliangye Ziqidonglai”, illetve a Swarovski-val közösen kifejlesztett „Destined Crystal Life” termékcsalád, amely a hagyományos értékeket ötvözi a modern innovációval.

2024-ben a Wuliangye tovább bővítette jelenlétét a tengerentúli piacokon, 21 országban vezette be termékeit, és fejlesztette e-kereskedelemi csatornáit is. A Camapri csoporttal együttműködve bemutatta a „Wuliang Highball” elnevezésű koktélos italát.

A Wuliangye nemzetközi szinten is számos elismerést szerzett, és rendszeresen szerepel olyan rangos listákon, mint „A világ 50 legértékesebb szeszesitalmárkája”. A márka 2024 decemberében nyolcadik alkalommal került fel a World Brand Lab által összeállított, a világ 500 legértékesebb márkájának listájára, megerősítve ezzel erős pozícióját az alkoholiparban.

Gazdag hagyományaival, kiemelkedő minőségével és különleges ízvilágával a Wuliangye egyre nagyobb nemzetközi elismerésre tesz szert, és a kínai kultúra, valamint a gasztronómia nagykövetévé válik. Ahogy azt láthatjuk, a kínai baijiu márka nemcsak a piacokon arat sikert, hanem összeköti az embereket, elősegítve a harmónia és sokszínűség értékeinek terjedését.

 

 


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük