TikTok küldetés, a közel – keleti bázisnyitásának tükrében

A TikTok fő célja, hogy a növekvő számú kreatív tehetségek részére egy olyan befogadó közösséget építsen, amely összekapcsolja őket az érintett iparágakkal – mondta Raghda al-Azab asszony, a TikTok MENA(Közel – Kelet és Észak – Afrika) és Pakisztán kommunikációs vezetője.

„ A küldetésünk, hogy kreativitásra ösztönözzünk és örömöt szerezzünk, ugyanaz globálisan, vagy ha csak a Közel – Keletet nézzük.” – mondta nemrégen egy a Hszinhuának adott interjúban Al Azab.  Elmondta, hogy közel – keleti indulásuk óta, arra törekednek, hogy létrehozzanak egy olyan közösséget, amely felemeli és segíti a tehetségeket, biztosítva számukra a megfelelő lehetőségeket. Megtudtuk, hogy a TikTok legújabb, a Közel-Keleten elindított kezdeményezése a fiatal vállalkozók népszerűsítését és inkubálását célzó befektetési társasággal, a Gemini Africa -val való partnerség aláírása volt, amelyen keresztül mindkét fél szorosan együttműködik a filmgyártás vállalkozóinak szakmai fejlesztésén.

„Nagyon szívesen támogattuk a jó ügyeket és támogattuk azokat a közösségeket is, amelyekben jelen vagyunk” – megjegyezve, hogy a TikTok az elmúlt hónapokban számos ENSZ-ügynökséggel dolgozott együtt, beleértve az Egyesült Nemzetek Szervezetének Menekültügyi főbiztosát, az ENSZ Gyermekalapjat és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) is. Kiemelte az egyiptomi közösséget, melyre nagyon büszke, rámutatva, az ország óriási tehetségállományára.

„Nagyszámú feltörekvő tehetséget látunk a filmkészítésben, a zenében és a sportban. Azt is látjuk, hogy mennyire elkötelezettek jó ügyek mellett” – mondta a regionális menedzser a Hszinhua-nak. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy nehéz helyzetekben a közösségünk mindig szolidaritást mutat más közösségek és ügyek iránt – felidézve az ENSZ különféle kéréseinek támogatását.

Al-Azab a COVID-19 járvány elleni küzdelem kapcsán kiemelte hogy a TikTok megfelelő hozzáférést biztosít közösségének a pandémiával és a megelőzési módszerekkel kapcsolatos pontos információkhoz.  Tudjuk hogy ma már, mindenki fogyaszt digitális tartalmat és azt is tudjuk, hogy az emberek figyelme rövid időre köthető le, ezért a TikTok a fontos üzeneteket rövid és kreatív formában közvetíti. Legutóbb a vállalat részt vett a WHO kézmosást népszerűsítő kihívásában, ahol a résztvevők feladata az volt, hogy 20 másodpercig mossák a kezüket, miközben énekelnek, felhívva így a figyelmet a fertőzések elkerülésére.Szintén dolgoztunk a „Köszönet a Hősöknek” elnevezésű kampányon, mely a közel – keleti régióra terjedt ki és célja volt, hogy közösségünk szolidaritást tanúsíthasson a világjárvány frontvonalában dolgozó egészségügyi alkalmazottakkal – tette hozzá Azab

A népszerű videó megosztó alkalmazás 2019ben, Dubajban hozta létre közel – keleti bázisát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük