A vállalkozásuk megerősítése minden kínai cég felelőssége és küldetésének kell, hogy legyen – mondta Li Qiuxi, a Fenjiu kínai italkészítő elnöke.
Li ezen észrevételeit a 2020-as Boao vállalkozói fórumon tette, amelyet a dél-kínai Hajnan tartományban, Boao városában tartottak december 4-5. között. Kifejtette, hogy a kínai vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy azáltal váljanak erősebbé, hogy folyamatosan javítják és modernizálják vállalatuk működését, irányítási szintjeit.
Az enyhe íz világú likőröket gyártók képviselőjeként, a Fenjiu Cégcsoport az elmúlt három évben innovatív hozzáállásával lenyűgöző eredményeket ért el. A szeszgyártó belépett a kínai alkoholkészítők „tízmilliárdos klubjába”, a – hároméves reformnak köszönhető – 100 milliárd jüant meghaladó piaci értékével. Így az állami vállalatok (SOE) reformjának példaképévé vált.
Li szerint az új fejlesztési módszer kulcsa, csakúgy, mint a vállalkozói körök végső célja is, az, hogy erősebbé tegyék a vállalkozásokat. Ez egy közös cél és megegyezik az ország érdekeinek védelmével, egy erősebb Kína felépítésével. A Fenjiu Csoport, a céges filozófiáját mindig szem előtt tartja. A „Fenjiu hite, a nemzetközi minőség” – mondta Li, hozzátéve, hogy a kínai vállalkozásoknak globális gondolkodással kell szemlélniük és fejleszteniük az üzleti tevékenységüket.
2019-ben az alkoholmárka árbevételének növekedése volt tapasztalható, közel háromszorosa lett a három évvel ezelőttinek. A COVID-19 világjárvány idei hatása ellenére a vállalat az idei első három negyedév árbevétele alapján a ország három legnagyobb szeszgyártó vállalat közé emelkedett, míg a nettó nyereségének növekedése pedig vezeti az ágazat listáját.
A vállalat verseny előnyének folyamatos javítása érdekében, tovább kell mélyíteniük a belföldi ciklusokon alapuló reformjaikat és így a hazai és a nemzetközi növekedés egymást tudja erősíteni – tette hozzá Li.