Az április 6-án kezdődő 2021-es őszi-téli sanghaji divathét újabb lendületet adhat a fogyasztói piacnak – közölte hétfőn a helyi önkormányzat kereskedelmi bizottsága.
Sanghajban a kiskereskedelmi fogalom az idei év első két hónapjában 48,6%-kal haladta meg az egy évvel korábbi értéket, ezzel az országos átlagnál jóval gyorsabban növekedett.
A tavalyi divathéten részt vett márkák több mint 60 százaléka tapasztalt jelentős növekedést az eladásokban 2020-ban, és közel 40% nyitott azóta új fizikai üzleteket.
A szigorú járványellenes intézkedések közepette megrendezésre kerülő esemény teljes értékű offline bemutató lesz, hiszen összesen több mint 100 új terméket mutatnak be a városban a hét során.
Lesznek persze online termékbemutatók is, többek között a kínai márkákat és tervezőket felfuttatni hivatott, újonnan létrehozott Sanghaji Divat- és Életmódkarnevál keretében.
A 2003 óta megrendezett sanghaji divathét jelentős ázsiai bemutatóvá és kereskedelmi platformmá nőtte ki magát. Tavaly a COVID-19 világjárvány miatt teljesen online került sor az eseményre, amely azután októberben visszatért az eredeti, offline formátumhoz.