Új tervezőközpontot nyitott Sanghajban a Ford

Hétfőn nyitotta meg kapuit A Ford Motor Co. új formatervezési központja Sanghajban, ez a lépés is azt támasztja alá, hogy a kínai autópiac egyre fontosabb a nagy autógyártók számára.

A világszínvonalú létesítmény jelenleg az egyetlen teljes körű autóipari tervezőközpont Sanghaj belvárosában.

A cég úgy nyilatkozott, hogy a kínai fogyasztók igényeinek kielégítése érdekében a legújabb technológiákat fogja alkalmazni termékei létrehozásánál.

A kínai piacra szánt termékek tervezésére és fejlesztésére összpontosító központban a teljes autóipari tervezési folyamatot le tudják fedni. Lehetőség nyílik a trendkutatásra, a belső és külső modellezésre és a digitális interaktív élménytervezésre is.

A tervezők a legújabb virtuális valóság berendezések és nagy felbontású LED-es képernyők segítségével tekinthetik meg és módosíthatják a terveket.

„A Ford tervezési rendszerén keresztül a kínai tervezőcsapatok hatékonyan kommunikálhatnak más kontinenseken dolgozó kollégáikkal és terveiket is megoszthatják velük” – mondta Chen Liang, a Ford China tervezési menedzsere.

Tavaly a Ford közel 625 000 járművet adott el Kínában, ami 3,7 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A Lincoln modellek éves eladása is tavaly volt a legmagasabb.

Anning Chen, a Ford Motor Co. csoport alelnöke és a Ford China elnök-vezérigazgatója szerint a világszínvonalú tervezőközpont a megnyitása új lendületet ad a Ford China számára márkaátalakításának folytatásában.

„A formatervezés segítségével a Ford ikonikus és klasszikus elemei zökkenőmentesen társíthatók a kínai innovációs trendekkel, és ez a legintuitívabb módja annak, hogy a vállalat kapcsolatba lépjen a kínai vásárlókkal” – mondta Chen.

Az autóeladási statisztikákat már régóta Kína vezeti, a Kínai Autógyártók Szövetsége által közzétett adatok szerint 2021-ben az ország mintegy 26,3 millió járművet adott el, ami 3,8 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

Sanghaj feltörekvő globális művészeti és divatközponttá vált, ahol számos nemzetközi autógyártó cég, köztük a Ford, a Tesla, a Nissan és a General Motors nyitott tervezőközpontot.

A Ford kínai tervezői létszáma körülbelül tízszeresére nőtt az elmúlt két évben, és kreatív tervezőcsapatának több mint háromnegyede jelenleg 35 év alatti fiatal helyi tervezőkből áll.


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük