Új tervezőközpontot nyitott Sanghajban a Ford

Hétfőn nyitotta meg kapuit A Ford Motor Co. új formatervezési központja Sanghajban, ez a lépés is azt támasztja alá, hogy a kínai autópiac egyre fontosabb a nagy autógyártók számára.

A világszínvonalú létesítmény jelenleg az egyetlen teljes körű autóipari tervezőközpont Sanghaj belvárosában.

A cég úgy nyilatkozott, hogy a kínai fogyasztók igényeinek kielégítése érdekében a legújabb technológiákat fogja alkalmazni termékei létrehozásánál.

A kínai piacra szánt termékek tervezésére és fejlesztésére összpontosító központban a teljes autóipari tervezési folyamatot le tudják fedni. Lehetőség nyílik a trendkutatásra, a belső és külső modellezésre és a digitális interaktív élménytervezésre is.

A tervezők a legújabb virtuális valóság berendezések és nagy felbontású LED-es képernyők segítségével tekinthetik meg és módosíthatják a terveket.

„A Ford tervezési rendszerén keresztül a kínai tervezőcsapatok hatékonyan kommunikálhatnak más kontinenseken dolgozó kollégáikkal és terveiket is megoszthatják velük” – mondta Chen Liang, a Ford China tervezési menedzsere.

Tavaly a Ford közel 625 000 járművet adott el Kínában, ami 3,7 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A Lincoln modellek éves eladása is tavaly volt a legmagasabb.

Anning Chen, a Ford Motor Co. csoport alelnöke és a Ford China elnök-vezérigazgatója szerint a világszínvonalú tervezőközpont a megnyitása új lendületet ad a Ford China számára márkaátalakításának folytatásában.

„A formatervezés segítségével a Ford ikonikus és klasszikus elemei zökkenőmentesen társíthatók a kínai innovációs trendekkel, és ez a legintuitívabb módja annak, hogy a vállalat kapcsolatba lépjen a kínai vásárlókkal” – mondta Chen.

Az autóeladási statisztikákat már régóta Kína vezeti, a Kínai Autógyártók Szövetsége által közzétett adatok szerint 2021-ben az ország mintegy 26,3 millió járművet adott el, ami 3,8 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

Sanghaj feltörekvő globális művészeti és divatközponttá vált, ahol számos nemzetközi autógyártó cég, köztük a Ford, a Tesla, a Nissan és a General Motors nyitott tervezőközpontot.

A Ford kínai tervezői létszáma körülbelül tízszeresére nőtt az elmúlt két évben, és kreatív tervezőcsapatának több mint háromnegyede jelenleg 35 év alatti fiatal helyi tervezőkből áll.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük