Huairen, a mindennapi kerámiák fővárosaként ismert észak-kínai város a regionális márkaépítés terén jelentős előrelépést tesz lehetővé, mint a kerámiamárka kommunikációjának és befolyásának legfrissebb indexét, amely 2022 januárja óta nyilvánvalóan megnövekedett.
A Kínai Gazdasági Információs Szolgálat (CEIS) által összeállított index, amely a big data alapú két alapvető elemre, a népszerűségre és a hitelességre épül, hogy figyelemmel kísérje a Huairen kerámiáinak kommunikációs hatékonyságát és hatását, 16,25 százalékkal nőtt az áprilistól júniusig tartó negyedévben.
A gyümölcsöző földrajzi márkaépítésnek köszönhetően a médiajelentések számának folyamatos növekedése, részben az ajánlási találkozók sorozatának és a tematikus promóciós tevékenységeknek köszönhetően, a városban gyakran jelentek meg a Huairenhez kapcsolódó népszerű szavak, mint például „ipari klaszterek”, „márkák”, „minőség” és „professzionális város”.
Mint város, ahol Kína napi kerámiatermékeinek körülbelül kétharmadát állítják elő, a Huairen mindig ragaszkodik a termékek diverzifikációjához, a minőség optimalizálásához és a márkaépítéshez, hogy javítsa a helyi kerámiaipar befolyását.
A 6,3 milliárd jüan éves kerámiatermeléssel büszkélkedő Huairen egy csúcsminőségű ipari ökológiájú, 2025-re 10 milliárd jüan, 2035-re pedig 30 milliárd jüan éves összkibocsátással rendelkező professzionális kerámiaváros létrehozását tervezi.
Jelenleg Észak-Kína napi kerámiafővárosának kerámiatermékeit széles körben exportálják Európa, Észak-Amerika, Közép-Ázsia és a Közel-Kelet országaiba, és az export a helyi kerámiaeladások mintegy 50 százalékát teszi ki.