Kommunikációval segítik a kínai márkákat

A Kínai Gazdasági Információs Szolgálat (CEIS) hajlandó erőforrás-előnyeit kihasználni, hogy több kínai márkát segítsen a nemzetközi versenyben való részvételben, és segítsen a kínai vállalatoknak jobb fejlődést elérni a magas szintű nyitásban – mondta Hszu Jucsang, a CIES elnöke a második Junnan Nemzetközi Kommunikációs Fórumon.

Beszédében Hszu rámutatott, hogy a kínai vállalatok már beléptek a hatalmas világpiacra. A globális gazdasági helyzet mélyreható változásai miatt a kínai vállalatoknak hatékonyabb globális kommunikációra van szükségük a nemzetközi imázs kialakításához, a nemzetközi befolyás fokozásához és a nemzetközi együttműködés kiterjesztéséhez, ami fontos eleme a kínai vállalatok nemzetköziesítési törekvéseinek.

A CEIS egy professzionális gazdasági információk és szolgáltatások szolgáltatója közvetlenül a Hszinhua hírügynökség irányítása alatt, amely hosszú ideje nyomon követi és tanulmányozza a vállalati márkák nemzetközivé válásának stratégiáit és fejlődési útjait.

A független fejlesztésű „Xinhua Silk Road” többnyelvű adatbázisának megfigyelési adatai azt mutatják, hogy az idei év első 11 hónapjában a tengerentúli média és a piac figyelme a kínai vállalatokról szóló gazdasági információkra elsősorban az olyan területeken történt új fejlesztésekre összpontosult, mint az internet, telekommunikáció, pénzügy. , szoftver- és információtechnológia, gyógyszeripar és autógyártás. Figyelmet fordítottak a kínai vállalatok új termékeire, új technológiáira, új üzleti modelljére, valamint pénzügyi teljesítményükre, piaci felépítésükre és nemzetközi együttműködési projektjeikre is.

Egyre több kínai vállalkozás kezdeményezi, hogy frissítse legfrissebb információit a tengerentúli közösségi médián keresztül. Folyamatosan erősítik a márkakultúra és a helyi kultúrák integrációját, valamint társadalmi felelősségvállalást és humanitárius gondoskodást mutatnak be.

Hszu kijelentette, hogy a kínai vállalatok által a globális kommunikáció során felmerülő lehetséges nehézségekkel szembesülve a CEIS olyan szolgáltatásokat tud nyújtani a vállalatoknak, mint például a kommunikációs platformok, agytröszt-tanácsadás és többnyelvű kommunikáció, hatékonyan segítve a vállalkozások nemzetközi fejlődését és a nemzetközi márkák arculatának alakítását.

 


BRInfo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük