Kínai márkák bemutatkozása a 2024-es China Brand Day gálán

Amikor a „China chic” egyre trendibb stílussá válik, a 2024-es Kínai Márkanap gálán bemutatott 50 kínai márka ismét igazolta a Kínában készült termékek vonzerejét.

Pénteken a Huawei, a DJI, a TikTok, a Wuliangye, a Pien Tze Huang, a Haitian, a ChaCha, a Mengniu, a Zeekr, az MG of SAIC Motor, a BYD, a Haier és más márkák fordultak a sanghaji közönséghez, mint az idei év legkedveltebb kínai márkái a külföldi fogyasztók számára. világszerte tapsolt minőségüknek és jelenlétüknek köszönhetően.

Kína „globálisra lépő” márkái közül az 50 kínai márkát négy szempont alapján választották ki, ideértve az online szavazást, termékeik exportvolumenét, a médián és egyéb terjesztési csatornákon keresztül történő tengerentúli jelenlétet, valamint a szakértői értékelést.

A legjobb 50 márka listájára bekerült utolsók nyolc ágazat háztartási neveit foglalják magukban, köztük a 3C-termékek gyártása, a szórakoztatás és a hálózat, az élelmiszer- és italgyártás, a kozmetikumok és az autóipar Kínában.

Közülük a Huawei, a DJI, a Xiaomi és más sci-tech-vezérelt vállalkozások technológiai kompetenciájuk és piaci teljesítményük fényében figyelhetők meg, valamint a TikTok, Kuaishou, Didi és más neves kínai internetes cégek is kiváló termékteljesítményük miatt.

A világpiacon befolyásosabb márkanévvel a kínai baijiu gyártó, Wuliangye nyerte a legtöbb szavazatot az idei szeszesitalgyártók közül, akik részt vettek az idei válogatásban, és mint mindig, kiáll amellett, hogy a kínai kultúrára jellemző termékeket egyre nagyobb mértékben fogadják el a globális fogyasztók.

A Zeekr-t az idei év egyik legkedveltebb kínai autómárkájának választották a külföldiek, ékes példájaként bemutatva, hogy a kínai autógyártók hogyan járultak hozzá a világ autóiparának fejlődéséhez és fejlődéséhez. átalakulás mind a termékek, mind a technológia exportja révén az elmúlt években.

A Pien Tze Huang, egy nagy múltú kínai márka, mint a külföldiek egyik legkedveltebb kínai kozmetikai és testápolási márkája. Az elmúlt években a jól bevált hagyományos orvoslásról híres jótékony hatású vállalat meglovagolta a kínai vállalatok „globálissá válásának” hullámát, és megújította növekedési vitalitását a termékinnováció és a márkaépítés terén.

Ezek a hazai márkák a jövőben várhatóan tovább fognak menni a globális jelenlét bővítésére és a kínai hazai márkákkal kapcsolatos külföldi ismereteik kiterjesztésére irányuló elkötelezett erőfeszítéseik közepette.

A külföldiek számára legkedveltebb kínai márkák kiválasztását, a Kínában gyártott termékek márkaépítésének előmozdítását célzó, évente megrendezett eseményt idén elsősorban a Hszinhua hírügynökség Nemzeti Márkaprojekt iroda és a Kínai Gazdasági Információs Szolgálat szervezte.


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük