Ötvennél is több ország és régió több mint 400 globális márkája vesz részt az első Kínai Nemzetközi Fogyasztói Termék Expón – mondta szerdán az esemény szervezője.
Olyan vezető márkák erősítették meg részvételi szándékukat, mint a svájci Swatch, az osztrák Swarowski, a japán Shiseido vagy az amerikai Dell, Tesla és Coach cégek.
A 80 ezer négyzetméteres expón belül 60 ezer négyzetméteren állítanak ki a divat-, ékszer- és élelmiszer-, valamint vendéglátó- és szolgáltatómárkák képviselői.
A rendezvény díszvendége Svájc lesz, és több mint 10 ország, köztük Japán, Franciaország és Kanada küld delegációt a kiállításra.
A Hajkouban, a dél-kínai Hajnan tartomány fővárosában május 7. és 10. között megrendezésre kerülő expó társházigazdái a Hajnan tartományi önkormányzat és a kínai kereskedelmi minisztérium lesznek.