Több mint 400 globális márka vesz részt Kína fogyasztói termék expóján

 

Ötvennél is több ország és régió több mint 400 globális márkája vesz részt az első Kínai Nemzetközi Fogyasztói Termék Expón – mondta szerdán az esemény szervezője.

Olyan vezető márkák erősítették meg részvételi szándékukat, mint a svájci Swatch, az osztrák Swarowski, a japán Shiseido vagy az amerikai Dell, Tesla és Coach cégek.

A 80 ezer négyzetméteres expón belül 60 ezer négyzetméteren állítanak ki a divat-, ékszer- és élelmiszer-, valamint vendéglátó- és szolgáltatómárkák képviselői.

A rendezvény díszvendége Svájc lesz, és több mint 10 ország, köztük Japán, Franciaország és Kanada küld delegációt a kiállításra.

A Hajkouban, a dél-kínai Hajnan tartomány fővárosában május 7. és 10. között megrendezésre kerülő expó társházigazdái a Hajnan tartományi önkormányzat és a kínai kereskedelmi minisztérium lesznek.

 


Belt and Road Portal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük