A digitális gazdaság élénk fejlődése révén számos kínai márka jutott még hatékonyabban adatokhoz a fogyasztói igények terén. A kínai márkák a várakozások szerint ígéretes jövő előtt állnak, és a márkák értéke jelentősen nőhet – derül ki a KPMG globális könyvvizsgáló és tanácsadó cég legfrissebb jelentéséből, amelyet a Chinanews.com szemlézett szombaton.
A jelentés, amelynek középpontjában Kína fogyasztói piacának fejlődési kilátásai állnak a 14. Ötéves Terv során, rámutat, hogy a digitális gazdaság fejlődésével a digitális fogyasztás olyan kulcsfontosságú hajtóerővé vált, amely fenntartja a kínai fogyasztás bővülésének lendületét, és az újfajta értékesítési módok fejlesztésre sarkall.
Kína általános fogyasztási koncepciója az új városi középosztály vezetésével áll át a mennyiségről a minőségre. A különféle országos ösztönzők bevezetésének, valamint a kiskereskedelmi technológiák új infrastruktúra és digitális gazdaság általi támogatásának köszönhetően virágoznak az olyan új fogyasztási modellek és formátumok, mint az élő közvetítésre épülő e-kereskedelem, a privát domain forgalom és az adómentes gazdaság.
A jelentés szerint a vállalkozásoknak fel kell ismerniük a fogyasztói és a vállalati érték közötti pozitív korrelációt, saját működésük szintjén orvosolniuk kell a hiányosságokat, és adatintelligencia alkalmazásával folyamatosan optimalizálniuk kell az interakciók és a marketing hatékonyságát.