Hétfőn megnyílt az észak-kínai Tiencsinben az Ice Crean China 2021, amely több mint 400 céget és közel 10 000 vásárlót vonzott.
A háromnapos kiállítás, amely több mint 42 000 négyzetmétert foglal magában, a fagylaltipar termékeinek széles skáláját mutatja be, beleértve a késztermékeket, gépeket, nyersanyagokat, formákat és csomagolást.
„Kína nagy fagylaltgyártó és -fogyasztó ország. Bár a COVID-19 világjárvány némi hatást gyakorolt a fagylaltiparra, ez csak ösztönzően hatott a kapcsolódó vállalatokra, hogy újítsák meg termékeiket és változtassanak értékesítési szokásaikon”-mondta Zhang Jiukui, a Kínai Pékségek és Cukrászok Szövetségének elnöke.
Az optimalizált ipari elrendezés mellett a fagylaltipar jó fejlődési dinamikával rendelkezik, mondta Zhang.
Zhang szerint 2021 első felében a fagyasztott italok iparában a kijelölt méretet meghaladó 127 vállalkozás összkibocsátása elérte az 1,35 millió tonnát, ami 0,46 százalékkal több, mint egy évvel korábban, és a fő üzleti bevétel mintegy 16,96 milliárd jüan ( körülbelül 2,63 milliárd dollár), ami 10,96 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában.
„Cégünk több száz kreatív formát és fagylaltot tervezett, hagyományos kínai elemekkel, mint például a fagylaltot a híres terrakotta harcosokká formáltuk vagy a kínai kultúrát bemutató épületeket készítettünk, hogy csak néhányat említsünk” – mondta Han Jun, a kínai Nicole Mold szilikonforma gyártó cég vezérigazgatója.
A vállalat idei első kilenc hónapjának értékesítése szempontjából erőteljes növekedést könyvelhet el, Han szerint a tavalyi árbevétel majdnem megkétszereződött.