Egyre népszerűbbek a Kínában gyártott kisállat felszerelések a tengerentúlon – jelentette a Securities Daily.
Taobao.com webáruház adatai azt mutatják, hogy a kínai gyártású kisállat felszereléseket, mint például az agancsokkal díszített fejpántokat, a kis kedvencek számára készült ruhákat, hajszárítókat és futópadokat is előszeretettel használják a külföldi állatbarátok.
Az elemzések szerint a külföldi piacokon fellelhető, ünnepekhez kapcsolódó kisállat felszerelések 80 százaléka Kínából származik, valamint a tengerentúlon vásárolt újévi kisállat ruhák fele is Kínában készül.
Rendkívüli népszerűségnek örvendenek továbbá az automata etetők, vízadagolók és a cicák szőrének szárítására alkalmas eszközök. A januártól novemberig tartó időszak alatt a Taobao-n és a tmall.com-on keresztül külföldre értékesített kisállat felszerelések értéke éves szinten mintegy 45 százalékkal nőtt.
A Mookipet kisállat-ruházati márka egyik vezetőjének véleménye szerint a Kínában gyártott termékek stílusosabbak és jobb minőséggel büszkélkedhetnek, mint a külföldi márkák termékei. Egyes észak-amerikai vásárlók, akik korábban a Louis Vuitton-tól és a Burberry-től vásároltak gyermekruhákat, és azokat kis kedvenceik méretére alakíttatták, most Kínában gyártott kisállat ruhákat vásárolnak. Az idei évben a Mookipet’s Tmall áruház tengerentúli eladásai közel 300 százalékkal nőttek.
A hazai kisállat felszereléseken kívül az okos háztartási gépek és a szépségápolási termékek is nagy népszerűségnek örvendenek a tengerentúli vásárlók körében.
A kínai gyártmányú termékekhez a tmall.com és a Taobao.com weboldalakon keresztül világszerte hozzájuthatnak a vásárlók.